onsdag, januari 24, 2007

Attack.

Jag satt just och berätta hur jag nästan blev uppraggad på gymmet idag. Och jag kände att det gick lite överstyr med mina ljudeffekter. Föreställ er:

"Jag satt på en av träningscyklarna, liksom lala-lala-la för att värma upp, och skulle ha större motstånd i pedalerna så jag tryckte lite på knapparna, plippeti-plibb. Efter ett tag hörde jag en röst bredvid mig, och killen på cykeln intill lutade sig och sa [insert mörk Pauline-basröst]: 'Om du ska ha större motstånd måste du trycka på de där knapparna... Stanna cykeln, pek pek'. Så jag fortsatte lala-lala-la cykla tittade mig omkring lite. Och så pep cykeln till, typ piiip, så jag tryckte lite till och då sa han på cykeln intill 'man kan ställa in vikten också, så man vet hur mycket kalorier man bränner' och jag ba: 'coolt, värsta avancerat, he-he' och han ba: 'ja', och jag ba: 'tack för hjälpen!' och så cyklade jag två minuter till och sen hoppade jag av och gick därifrån och la mig i en av tortyrredskapen mittemot för att träna upp mina ben och medan jag låg där och uuuugh pushade så gick han, efter att ha vinkat lite grann, därifrån."

Fjortis-attack!

Inga kommentarer: