söndag, januari 14, 2007

Blowing in the wind.

Det blåser rätt duktigt härnere. Tur att man bor i ett civiliserat område, där man (förhoppningsvis) inte behöver oroa sig för strömavbrott. ^^

Sugen på att gå ut känner jag mig däremot inte, känns bäst att stanna hemma. Har ägnat förmiddagen åt att städa lägenheten - sista gången förhoppningsvis! Här såg ut som fan, jag undrar just när det blev städat sist, inte på minst två veckor är i alla fall min kvalificerade gissning... Jag hoppas att det här med bostad till nästa månad ska vara ordnat på måndag eller tisdag, antagligen blir det så att jag flyttar till ett korridorsrum och lever med att dela kök ett tag framöver. På måndag får jag också simkortet med mitt vanliga telefonnummer på posten, hurra för det! Då går det alltså att nå mig igen.

Nu - laga köttfärspaj. Få se hur det går ;)

Inga kommentarer: