lördag, januari 20, 2007

God morgon världen

Jag inser att jag gjorde precis rätt som tog ett korridorsrum istället för att vänta längre på en etta. Nu är det bara korridorsrum på novischförtur ute, vilket inte hjälper mig särskilt mycket. Nu hoppas jag bara att allting ordnar sig med papprena jag skickade in, så blir det inflytt om en vecka. Yeah!

Sovit har jag däremot knappt gjort inatt. Först låg jag vaken till ett, tack vare roommate som hade vin-och-ost-kväll i vardagsrummet. Den här lägenheten är ytterst lyhörd, om man säger så. När jag väl hade somnat en gång vaknade jag av att få sms. Typiskt... Imorse röjde katterna, så att sova längre än till halv tio var inte att tänka på. Men - nu är jag i alla fall uppe.

Jag har länge tyckt mig höra att roll-on på p3 ska läggas ner. Har redan hört runt tre gånger att "det här är nästsista programmet....!", men ännu ser jag inget slut på lidandet.

Nästa blir träning i alla fall, ska till Gerdahallen och gå på Aerobics, få se hur det går ;) Återkommer eventuellt med rapport. Om inte jag fastnar i min ytterst spännande arbetsrättsböcker som jag köpte för 1200 kr igår.

Inga kommentarer: