tisdag, januari 16, 2007

I've got news!

Jag blir visst inte bostadslös ändå - imorse hade jag ett mail i inkorgen som innehöll ett kontraktförslag på ett korridorsrum på Vildanden som ligger i närheten av mitt nuvarande boende. Eget badrum har jag, men tyvärr också en uppsättning möbler som jag funderar på att göra mig av med på nåt diskret sätt. Sen märker jag hur det blir att dela kök med 14 andra :)

Med lite tur blir det inflyttning redan om en och en halv vecka - mer om det senare. Ska försöka se till att ha internet och telefon redo så fort som möjligt, blir otroligt krångligt om inget fungerar...

Imorgon är det tenta, vi får väl se vad jag kommer ihåg :)

P.S.: Jag ber om ursäkt för det litterärt crappy inlägget, känner mig lite splittrad just nu....

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis =)