onsdag, januari 10, 2007

Dagens planer

Av nån anledning började jag kolla upp vad det kostar att ta mc-körkort. Har man både en far och en pojkvän som åker motorcykel är det ganska svårt att inte smittas av glansen i ögonen när det talas om fartvind och långresor. Borde till och med kunna få far min att finansiera detta... Vem vet, det kanske blir aktuellt senare 2007... :)

För övrigt ska jag på gym imorgon. Vi får väl se hur jag ser ut i min nya träningstop (vit och rosa från nike, cute overload), svettandes som en liten gris (antagligen). Måste nog köpa nya träningsbrallor också, SGoIFs svarta mysbyxor duger lite för bra hemma för att jag ska vilja svetta ner dem regelbundet.

För övrigt känner jag mig sjukt dum för allt jag hulkade ur mig innan. Överdrivet - som vanligt. Flåt?

Inga kommentarer: