söndag, januari 21, 2007

Good day.

Jag verkar bo på Gerdahallen numera. Var där återigen imorse - denna gången för att köpa styrkehallstillägg och titta på när en halvung, halvsnygg instruktör visade oss hur man ska vika sin kropp för att komma i tortyrredskapen som också kallas träningsmaskiner.

Sen cyklade jag hem, duschade, och gick och shoppade på Nova. I 4 timmar. Hittade ett par gympabyxor, ett par mjukisbyxor (like there's a difference there, haha!), ett linne, en t-shirt och ett översnyggt skärp. Och - bäst av allt - ett duschdraperi till min nya lägenhet. Blått. Med gula ankor på. Overkill! :D

Kvällen har jag ägnat åt att inte läsa arbetsrättsböcker, utan titta på Grey's Anatomy. Mina damer och herrar - jag är hooked. Synd att jag är inne på sista säsongen. Kommer antagligen få vänta på tv-versionerna...

Och sen funderar jag lite smått på att beställa fast telefonanslutning till lägenheten. Om jag bara visste hur man gör...

Inga kommentarer: