onsdag, januari 10, 2007

Bad day.

Hela dagen har gaddat ihop sig mot mig idag. I kid you not - visserligen gick det bra till en början med mer än tre timmar på biblioteket. Ett helt kapitel och en komplicerad vg-tentafråga. Sen började det ösregna, jag skulle hem och blev blöt och det var uppenbarligen inget kul.

Kom hem och hittade brev från telia som inte kan portera tillbaka mitt nummer, ringde och klagade, ringde comviq och klagade och det hjälpte inte utan blev typ bara värre. Vilket jag nästan väntat mig... Får försöka hitta nån som kan låsa upp telefonen och vara mail med comviq sen, orkar inte hålla på mer.

Sen kom jag på att jag fortfarande inte har någonstans att bo nästa månad.

Inga pengar på kontot heller.

Och massa annat, urdåligt telefonsamtal. Jag borde be om ursäkt på riktigt, ta tag i mitt nyårslöfte och inte vara så jävla crappy needy och mongo överlag.

Lyckats dra upp mig lite ur träsket nu, bra musik hjälper, godis hjälper och imorgon ska jag tamejfan gå till Gerdahallen och skaffa gymkort för pengar jag inte har.

Sådetså.

Inga kommentarer: