söndag, januari 07, 2007

Obviously.

Nu är jag hemkommen från jullovet, varit i Lund i dryga 3 timmar. Lovet var underbart mysigt, trots att jag på ett ganska tidigt stadium blev förkyld vilket innebar att jag höll på att kvävas av mitt eget snor majoriteten av tiden.

Ändå lyckades jag fira en supermysig julafton, och ett kalaskul nyår. Jag var i Jönköping och Husqvarna en sväng, åt pizza från Rendez-Vous, var på Bambu och njöt av mongolisk barbeque med obligatoriska friterade bananer, och tillbringade massa tid med pojkvännen.

Jag lyckades till och med plugga ett par sidor i psykologiboken.

Men - här kommer det - så kommer man tillbaka till Lund, känner sig lagom vissen, har ont överallt och halsen ömmar, snoret rinner värre än någonsin och så är min kylskåpshylla tom och likadant skafferiet. Med mycket möda lyckas jag ta mig bort till Konsum och köpa en fryspizza, yoghurt och lite bröd till imorgon bitti. (ja, inte pizzan, men ni fattar)

Efter att ha legat utslagen på soffan i en timme och kollat på ett förvirrat avsnitt av Grey's Anatomy tog jag tempen. 38 grader.

Obviously.

Inga kommentarer: