torsdag, december 28, 2006

Update

Förlåt för försummelsen, jag skyller på att julledigheten tar ut sin rätt. I vilket fall som helst överlevde jag julafton, som var en väldigt trevlig dag. Först med egna familjen, sedan på kvällen med Albin och hans familj och släkt. Ytterst mysigt, och julklappar blev det också! ;)

Juldagen var det såklart FEST, på Gisleparken med förfest i Emmas pojkväns lägenhet med tjejerna. Ytterst roligt, massa Tequila och rosévin och massa massa dans på parken och shit vad kul jag hade. En av de roligaste utekvällarna på länge, fast jag blev tvungen att lufta spriten vid fyratiden på morgonen. Slapp i alla fall bakfylla och huvudvärk...

Sen har jag ägnat en massa tid åt att beundra diverse människors tv-apparater. Jag har också boxat ner ett antal människor på boxning och loosat på golf- och tennispartier. Jag pratar wii. =)

Inga kommentarer: