onsdag, december 13, 2006

This day a life.

Dagen har varit minst sagt omtumlande.
Det började med seminarium (inte så omtumlande i sig, det var mest debatten efteråt som slog åt magen lite grann). Sen fortsatte det med kärleksbrev till sociologi-rune. ^^
Dagens värsta: en bortbytt tenta som bara hade blivit rättad till hälften. Lyckligtvis var jag inte den drabbade, men hallå! Institutionen har inte visat sig från sin bästa sida and it keeps on coming. Tackar vet jag psykologen just nu!
Dagens trevligaste var att sitta på Mondo och käka bagels. Även om jag lyckades tappa curry på jeansen = gul fläck.
Sen blev det lite shopping och sen gjorde vi en spontanare mitt på öppna gatan. Bytte mitt telia-refill (som känns väldigt gammalt och dyrt f.n., särskilt om man ska ringa nånstans) till Comviq Kompis, eftersom "Christopher" ändå stod och bjöd på månadsavgiften i ett helt år. Gratis allt möjligt inom Comviq och 69 öre allt möjligt utanför. Fine by me.

Nu är det snart dags att ta sig samman igen, ska och titta på Lunds Lucia med födelsedagsbarnet, hennes boyfriend samt kusin, och tjejerna från klassen. Lär bli trevligt. Dessutom - Top Model ikväll! =)

Inga kommentarer: