torsdag, december 07, 2006

Pauline 2007.

Jag tänker framåt. Först och främst funderar jag hur nyårsafton kommer äga rum. Eller, vad jag kommer göra. Helst av allt skulle jag vilja gå på den typen av tillställning som kräver att jag har min klänning på mig. Kan ju skippa tomteluvan denna gången.

Dessutom har jag börjat utveckla planer för nästa år. År 2007 ska bli året då jag köper gymkort. Och utnyttjar det. Jag ska (äntligen) börja på yoga, och gympa och eventuellt ett och annat spinningpass. För nu är jag sugen på att träna och vara i form. Gerdahallen nästa, med andra ord.

Och så ska jag flytta. Vill vill vill. Har börjat leta aktivt, men det är lite ont om lägenheter just nu. Nästan två månader kvar däremot, så jag hoppas och tror att det ordnar sig.

Så. Jag tror att 2007 kan bli ett bra år. Att jag sen har fått hem nya Cosmo idag, innehållande ett årshoroskop, gör inte saken sämre. För där stod det att min boyfriend ska bjuda mig på en resa i oktober.

Det ser jag fram emot. ;D

Inga kommentarer: