fredag, december 22, 2006

Jag må vara....

Imorse trodde jag på allvar att jag var lite småsynsk. För att förstå bakgrunden ska ni veta att jag bor ur min resväska för tillfället, och de flesta av mina underkläder, sockar etc i diverse plastpåsar. När jag då i morse kom upp från att ha duschat, funderade jag lite smått på vad jag skulle ha på mig för dagen. Förbi mitt inre öga flashade en bild av mina svart-röda trosor, och när jag grabbar ner i plastpåsen, vad tror ni att jag har i handen? Just det, de svart-röda trosorna!

Jag förstår att detta kan ha varit en ren slump, så jag försöker igen när jag funderar på sockor och tänker "svart" (och nej, jag har inte särskilt många par svarta strumpor), och tro fan att det är svarta strumpor jag har i handen! ^^

Av nån anledning har dock inte detta hållit i sig, så jag tror inte att jag kommer kunna tjäna några vidare pengar på min synskhet. Ack ack ack....

Inga kommentarer: