torsdag, december 07, 2006

Årets sötaste tomte.

Hihi, det var jag igår. Jag ska se om jag hittar något bildbevis - det var massa folk som tog kort.... Sittningen var superkul i alla fall. Iklädd min svarta köpenhamn-klänning med guldskor och guldskor samt tomteluva representerade jag både nyårsfirande och jultomte inom vårt vintertema. Det var ganska många som hade klätt ut sig, snögubben vann utklädnadstävlan, julgranstrion (iklädd ljusslingor och julgranskulor) fick ett hedersomnämnande. Jag gillade däremot vinterkräksjukan och lavinoffren.

Dessutom fanns det en liten klick modiga tjejer iklädda renhorn. Så det passade väldigt väl att jag och mina tomterenar ställde oss upp och fick resten av sittningen att sjunga "Rudolf med röda mulen". Det var det bästa vi har hört!

:)

Mellanfest hos snögubben, sen klubben på Västgöta Nation (ja, vi bytte location den här gången! ^^) och dance til you drop. Jag har fortfarande ont i fötterna, för sen gick vi ända från VG:s in till stationen där våra cyklar väntade på oss. Skönt det var att komma i säng efter det ^^

Inga kommentarer: