fredag, december 29, 2006

Pathetic.

Visst är det typiskt att man inte blir förkyld annat än när man är ledig? Nu när jullovet lockar med snö (eh, eller inte ^^), klappar, nyårsfirande och så vidare smyger jag runt hemma i polotröja och ser till att hålla näsdukar och halsspray inom en armlängds avstånd. Nästäppa och problem med att svälja. Vilket osökt leder oss vidare till sömnproblem, ryggont och allmänt tycka-synd-om-sig-själv.

Så. Nu när jag har fått lufta mig lite ska jag försöka ignorera mitt sjukdomstillstånd och städa mitt rum. Röja i röran kan vi kalla det också. Något jag tänkt göra sedan igår morse, då Albin påpekade hur mycket pryttlar, prylar och grejer jag faktiskt äger. Få se hur det kommer gå...

Förresten. Om det står "mixa spenaten och soppan i omgångar" i ett sopprecept - vad betyder det?

Inga kommentarer: