lördag, december 23, 2006

Dagens kändis.

Här satt jag och broderade jag i lungan ro (eh, don't even ask, julhemlis ni vet) när jag fick sms om att artikeln var med i dagens tidning. Så jag slängde på mig lite kläder, lånade lillbrorsans cykel (som för övrigt är väldigt liten om man tänker på att han vid detta laget är längre än jag!) och begav mig till Konsum för att beskåda underverket. (haha).

Jag tycker personligen att artikeln var väldigt sanningsenlig och välskriven. Synd var väl bara att själva adressen hit saknades men jag tror bestämt att någon redan lyckats googla sig hit. Så.

Smålandsstenarbor: Välkomna. Lämna gärna en kommentar.

Annars: God Jul!

2 kommentarer:

Fanny sa...

Har precis läst det! Å pappa och mormor också :)
Synd att de inte skrev adressen bara.. :/ Men folk kanske hittar ändå.
Kram och god jul!

Anonym sa...

Får titta i tidnigen när jag åker hem =)