onsdag, januari 02, 2008

Another Sunmy Day

Nyår i Göteborg var gôtt som fan. Det var ryssfest vilket innebar en hel del päls (både i isbjörnsformat och som mössvariant). Som sig bör missade vi det exakta tolvslaget, men det var bara att ignorera och räkna ner till ett alldeles eget nu-flyger-korkarna. Fyrverkerier fanns det gott om och jag började det nya året med att bli kalassnurrig av två bloss på någon annans cigarr. Sen fortsatte vi fira och vi slirade hem till Susanne vid 4 på morgonen - efter de bästa stripsen på länge och med sällan skådade mått av smärtor i fötterna (jag hade mina nya och otroligt snygga, men även skyhöga, skor på mig).

Titta så ryska vi är ;)

Efter sömn och frukost och pizza och lite oj-vad-jobbigt-allting-blev var det dags att släpa sitt pick och pack till centralen och åka hem. Efter tre timmar på tåget och en snabb sväng på ett ICA Malmborgs som mest visade upp heltomma hyllor överallt och efter en kortare promenad så var det jääääkligt skönt att komma hem.

Vi får väl se när jag har lyckats med bedriften att faktiskt packa upp mina grejer. Nu - gymmet. Det börjar bli dags att ta tag i året som kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Söt tjej till vänster.