söndag, januari 20, 2008

Finn ett fel.

Jag må vara 21 år gammal och bitter, jag må ha haft en halvsunkig kväll som kulminerade nånstans vid halv tolv-snåret, jag må ha sänkt mina vänners stämning en aning. Eloge till dem, de stod ändå ut med mig en hel kväll. Vänlig själ som jag är bjöd jag på upplyftande citat i kön på McDonald's - i ett desperat försök att dels liva up stämningen med hjälp av ett gratis sällskapsspel och dels köpa ett Happy Meal:

Kassörskan: Äpplen eller morötter?
Jag: .... vadå, va?
Kassörskan: Ja, äpplen eller morötter?
Jag (i tron att hon försökte byta bort mina strips) : Alltså.... Nä!
Kassörskan: Jo, men det ingår. Äpplen eller morötter?
Jag: Ah. *skamset* Äpplen.

1 kommentar:

j sa...

hahahhaa. vad skoj :) ett äpple istället för fett sådär på småtimmarna i besusningstillstånd kan få vem som helst att brusa upp.