lördag, januari 26, 2008

...it's gonna pass you by...

Tänk om alla killar kunde vara som Åke. Åke i Berts Dagbok. Eller som Lill-Erik. Grymma på trummor men för mesiga för att flippa totalt. Eller som Bert. Bert är bara för söt. Bert var för övrigt tretton 1994 och borde därmed vara i lovlig ålder nu.


Det tål att undersökas.

(Även om allt googlande tyder på att samtliga Bert-skådisar numera är smått urflippade på ett eller annat sätt)

Och vete fan vad det är som är tha problem, men nånting är det. Huruvida vi ska skylla på stress, unfinished business eller helt vanlig "haru mens eller?" kan vi lämna öppet, men inte är jag på topp i alla fall. Och ibland undrar jag när fan jag ska växa upp och göra nåt av mig själv. När jag ska bli mogen och duktig och äta rätt (för annars blir jag ju uppenbarligen bara sådär äckligt kinkig) och leva sunt eller vafan som helst.

Men händer det inte nåt bra snart så vete fan.

1 kommentar:

Vulpes Argentum sa...

Du vet väl att "Sune" skådisen pluggar i Lund? På en juridik-fakultet nära dig...