tisdag, januari 15, 2008

Juno.

Idag har jag mest sunkat. Vilket är lite tråkigt eftersom det innebar att jag gled runt i mina gamla SGoIF-mjukisar och Lund University-tröjan (som jag har överanvänt alldeles extremt mycket) när terminens utbytesstudenter anlände till korridoren. Så nu är vi en grek och en spanjor rikare.

Dagens insats bestod i stort sett av att jag masade mig ner till Netto och köpte godis och såna där salta skruvar och... Champinjoner. Sen låg jag i sängen och tittade på Juno. Ännu en sån där fantastiskt lovely film, och jag måste säga att jag småtjöt lite slutet. Att mitt nya nästan-crush-objekt Michael Cera är med gjorde ju inte det hela sämre. Kolla nu på youtubefilmen nedan.


Michael Cera och Ellen Page sjunger "Anyone Else But You" av The Moldy Peaches till klipp från filmen. Och nej, soundtracket till filmen är inte så dumt det heller.

Inga kommentarer: