fredag, januari 04, 2008

Rise Up.

Jag outade mitt nyårslöfte för första gången idag (om man bortser från den där gången vid 4tiden på morgonen på nyårsdagen när det yttrades första gången). Jag tänkte att jag skulle börja komma ihåg att faktiskt sminka av mig innan jag går och lägger mig. Eftersom detta mottogs med något förvirrade miner så undrar jag nu: Är det verkligen en så konstig sak att lova? (Den som svarar alternativ tre måste berätta i kommentarerna!!)


Är det ett knepigt nyårslöfte?
Ja, verkligen!
Nej, helt normalt
Jag har lovat nåt knäppare :P
Free polls from Pollhost.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag orkade ju visserligen inte uppbåda nåt löfte vid 12-slaget, men så här i efterhand funderar jag på att lova att bli mer egoistisk.

Är inte det rätt knepigt?

Pauline sa...

nora: det är ju skitbra egentligen!

lite knepigt - men bra :P

Vulpes Argentum sa...

jag ska söka hjälp förmin släng av psykopati, om den kvarstår eller förvärras.

löftet är nog inte så knäppt i sig men själva tillståndet....