söndag, januari 06, 2008

...och spela lite dota....

Idag har jag lärt mig att det inte alls är så svårt att vara lite hacker. Bara man har tillgång till internet så går det ju faktiskt att googla sig till det mesta. Så nu, mina vänner, fungerar mitt trådlösa internet precis som det ska. Det är till och med lösenordsskyddat. Jag är så sjukt bra!

(Även om det ska tilläggas att jag inte hade klarat det utan fjärrhjälp från de småländska skogarna. Inte bara jag som är helt sjukt bra, med andra ord, utan även A. Men det behöver vi ju inte berätta för nån!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, ja... Sedan jag upptäckte Google har jag också av någon konstig anledning blivit riktigt jäkla smart.

*kram* från //D.D\\
... som brukar läsa och kommentera den blogg som pingat före min på tjejblog.se. Mkt trevlig läsning hittar man!

Anonym sa...

Säker på att det blev rätt? Så att ingen kan ta sig in?? ;)

Pauline sa...

anonym: jo, det är jag säker på. försöker du antyda motsatsen? :)