tisdag, januari 22, 2008

Go, tell the world

Inser att jag inte kommer få så värst mycket mer gjort idag och bestämmer mig nu helt sonika för att gå och bädda ner mig i sängen. Igår kom jag på hur mycket jag har saknat mina barnsliga lakan med små kossor på, så jag bäddade rent vid ett på natten och somnade en halvtimme senare. Sov som en stock, men som tidigare nämndes alldels för kort tid.

Idag har dock nästan varit produktivt, om inte annat så tack vare ett väldigt trevligt amu/pila-möte på kämnärsrätten. Imorgon blir antagligen sen kväll igen - refugemöte efter vilket visst engagemang bör läggas ned på att skaffa fram folk som är sugna på att jobba den 2 februari.

Lite mindre sur på engelska institutionen är jag nu i alla fall, gruppindelningen blev bra och än så länge har jag fått de "bra" seminarietiderna och inga lördagstentor (var lite orolig för att de skulle få för sig att lägga tentor på förmannaresahelgen eller tandemhelgen, eller för den delen balhelgen). Nu håller vi tummarna för att mitt schema inte ändras för mycket - är ju ändå en hel massa annat som ska hinnas med! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du nu har tagit dig enda ut till Kämnärsrätten så har du ju bara några hundra meter till mitt jobb ;)