onsdag, december 12, 2007

Yada.

Aight, livet är bra igen. Det var inte så bra efter att jag hade somnat i kökssoffan och sen knölade tillbaka mig på mitt rum och bara kände mig allmänt småsjuk. Nu känner jag mig dock nästan utvilad - på ett oerhört bra sätt. Att jag fortfarande tappar rösten med jämna mellanrum är helt enkelt något jag får leva med. Kan pubertala pojkar ta det så kan jag. Med tanke på att jag inte haft någon feber, känns det som om jag kan få lov att kalla mig frisk.

Sådetså.

Idag kallar jag mig även mästerkock. Lyckades trolla fram en alldeles underbar fisksoppa med så exotiska ingredienser som lax, torsk, spenat, purjolök och vitt vin. Dagens krydda: timjan. Blev totalt över förväntan gott.

Nu börjar det bli dags att jag faktiskt börjar på den där uppsatsen som jag har tjatat om hela dagen. Hallå, liksom.

Inga kommentarer: