onsdag, december 26, 2007

to the sunlight that surrounds you...

Juldagen på Gisleparken blev bra ändå. Vi lyckades undvika Halmstads Pärlor, och ett tag var där faktiskt riktigt bra musik (när det inte var Per Gessle som spelades). Lite ångest hade jag, över att känna en hel massa folk, och över att känna igen ännu mer folk och över att inte tycka speciellt mycket om speciellt många av dom jag kände igen.

Men hey. Det var en bra kväll. En kväll med lite för mycket smsande åt alla håll och kanter, en kväll där tydligen alla Gislaveds fjortisar var karatefulla och spydde på tjejtoalettens golv och en kväll där det verkade som om jag aldrig skulle få sova eftersom där var långa telefonsamtal att samtala.

Men. Jag mår som jag förtjänar, vilket är rätt ovanligt för min del. Tur att man har en lillebror som man kan lura att gå och köpa pizza. Och trådlöst internet så man kan surfa från sängen. Och jullov!

Inga kommentarer: