torsdag, december 27, 2007

Introduce the Metric System in Time

Det här med trådlöst är farligt. Att kunna surfa från sängen är ju liksom höjden av lathet. Eller, orsak till den, i alla fall. Idag har jag faktiskt lämnat hemmet längre än på länge, då mor och jag tog oss an att åka hela vägen till Stora Staden (Jönköping) och ägna oss åt mellandagsshopping.

Det gick sådär. Mamma hittade såklart en jacka på MQ på tre röda sekunder, och senare även ett par schyssta brallor. Jag däremot gick runt och fingrade på det mesta, men kom mig liksom inte för med att faktiskt prova nåt än mindre öppna plånboken. Däremot passade jag på att inkassera en av årets julklappar - nytt armbandsur. Den ser ut ungefär som på bilden, fast mkt snyggare och svart istället för brun.

I övrigt är jag mkt mkt stolt över att jag lyckades köpa den sista påsen jordnötsringar på Konsum i Smålandsstenar. Det var tamejfan dagens insats. Dessutom = bästa powernappen på länge i bilen på väg hem från Jönköping.

Inga kommentarer: