fredag, december 28, 2007

Temptation

Jag börjar känna att det är dags att jag hittar på nåt att göra de första tre veckorna i nästa år. Jag har några små idéer, typ träna duktigt, äta rätt och så vidare. Men det känns som om det krävs nån mer slags utmaning. Jag tänker mig nåt i stil med att lära sig alla världens länder + huvudstäder utantill, eller skriva en kortare roman eller lära sig att photoshoppa [paw rihk-titt] eller nåt annat spännande.

Nån som har ett förslag?




Om jag sen gör det eller inte märker vi väl ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Börja med keramik!
Det är ytterst roligt

Fanny sa...

Jag röstar för att du ska lära dig photshop. :) Förvånad?

Pauline sa...

nonymous: keramik? hmmm..

fanny: inte förvånad för fem öre ;) borde kanske börja med att skaffa nåt vettigt program... men kul hade det varit! :)

Anonym sa...

Keramik är det bästa som finns, avslappnande men ändå spännande med ibland väldigt oväntade resultat... Lite kladdigt ibland, men förutom det är den väldigt givande konstform. Jag rekomenderar det väääldigt starkt, prova så får du se.