söndag, september 30, 2007

Hey There Delilah

Just nu känner jag mig mest av allt mörbultad på alla sätt och vis. Tre timmar har jag sovit, efter den 16 timmars arbetsdag som Refuge innebar den här gången. Lite dåligt med gäster var det igår, vi får skylla på att det kanske inte går att dra fullt till 3 houseklubbar i Lund samma kväll. Sjukt bra musik med DJ Jay Haak var det i vilket fall som helst och vår utebar/servering med grill och hamburgare knäckte all konkurrens. ;) Dessutom har vi haft en sjujäkla tur med våra jobbare, som var helt enastående igår kväll och skötte städningen på ingen tid alls (och klarade sig alldels ypperligt under kvällen också).

I övrigt lider jag av en fenomenal hosta, som nästan fick mig att kvävas igår. Upprepade gånger. Dessutom gjorde jag en sån där typisk cykelvurpa som jag är så bra på. (etta och tvåa) Denna gången i totalt nyktert (om än övertrött) tillstånd, och mest av allt beroende på att mina skosulor blir så farligt hala när de är blöta. Nu har jag ett skrapsår på knät och blåmärke över hela vaden. Det är något smärtsamt.


Men annars har det varit en oerhört bra och trevlig helg på alla sätt och vis. Med sällskapsspel på Nisses, skvaller i alla möjliga former, en nice klubbkväll och en flaska bubbel (med rosett och fortfarande oöppnad) och världsbästa människor åt alla håll och kanter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du fått ett litet anfall av skrivkramp? Säg bara till så kommer jag och masserar fingrarna så att dom vaknar till ;P

Pauline sa...

kent: jag har bara aldrig tid att skriva längre ;)

Anonym sa...

Jag förstår dig, tid är den största bristvaran i mitt liv för tillfället =/