fredag, september 07, 2007

Waste More Time.

Jag svek min nattsömn igår. Till förmån för Östgöta Nation. Hur gick det till, liksom! Mest gick det ut på att ta sig dit, hänga med en hel massa supertrevligt folk och tokdansa lite för att sedan åka hem strax innan tolv.

(jag kan dock tala om för er att det var oerhört skönt att gå och lägga sig med vetskapen om att jag inte skulle behöva vara i skolan förrän vid 13 nästa dag.)

Och för er som efterlyst lite mer korridorsvinkling på bloggen: Idag har här städats. Jag tar mina köksvaktsplikter på stort allvar, och jag och C har ägnat nån timme av kvällen åt att åtgärda det snuskiga kaos som är (var, nu är här rent och fint) vårt kök. På måndag har vi korridorsmöte och då jäklar ska det skrämmas vett i de den/de som inte städar, diskar eller torkar av efter sig.

Sådetså.

Inga kommentarer: