lördag, september 08, 2007

Girl Sailor

På dagens hälsningsgille fick jag en Dygnet Runt i handen och hittade min egen bild. Bara så, för att, liksom. Lite full i skratt blev jag dock över att bli kallad för klubbarangör.

Hallå, liksom.

Ska vi ta det som det faktiskt var? Dygnet Runt ringde till nationen för att prata med någon tjej som hade något med Refuge att göra.

En tjej.

Killgänget som har dragit igång det hela från början var liksom inte intressanta. Att det blev jag som syntes helt plötsligt (trots att jag inte har varit inblandad längre än sedan Eric frågade om jag var sugen på att vara förman med honom. En gång i våras och så en gång till, lite mer på riktigt, i somras.)

Ska jag raljera lite kring det här med jämställdhet? Jag blir liksom lite trött av det hela.

Inga kommentarer: