lördag, september 01, 2007

Hösten 2007 - in advance

Jag har varken städat, duschat eller plockat undan allt skräp som ligger på min säng (kommer bli jobbigt att gå och lägga sig ikväll) och jag skyller på sömnbrist med ett minimalt inslag av bakfylla. Lite nytta har jag dock faktiskt gjort, satt och skrev in schemat för engelskan i höst. Känns som om det kommer bli helt galet mycket att göra - böcker som ska läsas och en hel massa föreläsningar, workshops och övningar... Kommer bli en tuff höst, men ack så rolig!

Jag har också tagit ett definitivt beslut gällande distanskursen i sociologi som jag tänkte läsa parallellt. Ska ringa sociologen på måndag och hoppa av kursen. Med allt annat som händer i höst vill jag inte läsa 150%, känns bara jobbigt.

Och, ah, jag har ju inte berättat! Jag blir förman på Krischansta i höst, tillsammans med Eric (min f.d. kursare). Fyra lördagar i höst kommer klubben Refuge hålla till på Krischansta - en ny klubbsatsning med house- och dancemusik. Premiär är nu på lördag den åttonde och det är nästan så att jag kan utlova ett sjujäkla drag. Kom dit, med andra ord! (om det är nån av er som är student i Lund och sugen på att jobba på klubben denna eller någon annan lördag så bara skicka ett mail ;))

(och tänk, man kan klicka på bilden)

Inga kommentarer: