lördag, september 01, 2007

Walking To The Sound Of My Favorite Tune

Igår var jag ute på galet rolig nationskväll, som började med middag på en korridor på Krischansta (för våra faddergrupper) och fortsatte med fest på Brooklyn. Nu har vi med andra ord introducerat våra novischer för studentlivet (som sig bör som fadder!) och kan med gott samvete släppa dem fria i den riktiga världen.

(ni märker att jag svamlar lite allmänt för att inte behöva berätta alla smaskiga detaljer?) ^^

Tråkigt slut - lyckades tappa bort cykeln jag tog mig dit med, och som inte var min. Mkt jobbigt. Om någon har sett en ljusblå cykel med halvt fungerande växlar så hör av er :) Det blev en oerhörd ansträngning att gå hela vägen hem, men hey, jag lyckades ju i alla fall med bedriften att få tag på frukostfrallor och cola på vägen.

2 kommentarer:

Fegisen P. sa...

Och med "den riktiga världen" menar du naturligtvis; studentakvariet i havet?

Pauline sa...

fröken p: haha, ja, kanske nåt sånt :P