onsdag, oktober 31, 2007

Capturing Moods

Dagens effort bestod av att träna. För första gången på jagvetintehurlänge. I och för sig har jag cyklat som en skottspole mellan mitt hem, nationen och SoL, men Gerdahallen har hamnat lite i skymundan den senaste... Ja, det kan ha varit mer än en månad sen. Illa! Ikväll däremot fick jag tummen ur och begav mig till ett boxpass.

Nu är jag oförmögen att lyfta armarna högre än axelhöjd och kan inte skriva rent mina anteckningarna eftersom händerna skakar.

Men jäklar vad det var skönt att stå i dusch, lyssna på bra musik och känna att man gjort lite nytta för kroppen för första gången på evigheter!

3 kommentarer:

Vulpes Argentum sa...

misstar jag mig om jag tyckte jag såg fräulein Lange rockandes på helsingkrona sent i fredagskväll?

;)

Pauline sa...

niklas: jag har inte varit på helsingkrona på veckor - så jo, herrn misstar sig nog ;)

Vulpes Argentum sa...

ja det va väl det jag trodde........nooot