torsdag, oktober 04, 2007

Frauen regier'n die Welt

När jag köpte min dator döptes den till Sanna. (Don't even ask, det är en helt annan historia) Nu är jag dock tvungen att anta att stackaren har genomgått någon slags könsförvandling. Det enda jag ville göra var att öppna Word och Acrobat samtidigt som jag tankade ner en fil, skrev ut ett dokument, lyssnade på musik och höll en msn-konversation igång.

Då hängde datorn upp sig totalt i fem minuter.

Ingen som helst simultanförmåga => uppenbarligen manlig dator.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Haha, lysande slutsats... Fast om datorn verkligen har blivit manlig så kom ihåg att du måste låta den vila ibland, att den lägger av direkt om den blir för varm och att den ibland inte är intresserad av vad du vill göra utan bara gör vad den själv vill... ;)

Ok, seriöst: För lite minne? Eller är det dags för en ominstallation?

Anonym sa...

Jag skulle nog hävda att det är en kvinnlig dator då den i fem minuter totalt ignorerade problemet för att sen fortsätta som om inget hade hänt. Fast man vet aldrig om den kommer hålla det emot dig om 2 år. ;) Alltså kvinnlig VSB.