onsdag, oktober 10, 2007

...that the fire in your heart is out...

Lite nyfikna är ni allt? ;) Jag har sämst dygnsrytm för närvarande. Det blir inte bättre, varken av att stanna uppe och prata allvarsamma samtal med folk till 2 på natten, eller av att behöva gå upp tidigt tidigt för att ta sig till skolan.

Och det slutar med att jag ligger i nya sköna soffan i köket och somnar framför Seventh Heaven istället för att läsa The Fifth Child.

Men så är det faktiskt lite synd om mig idag också. Jag funderar på om livet blir lite bättre ifall jag köper en iPod Touch. För till råga på allt har mina hörlurar gått sönder. (den som vågar påstå att man kan köpa hörlurar utan att köpa ny iPod får virtuellt smisk)

3 kommentarer:

Daniel sa...

Haha.. Rubriken på förra inlägget kanske var lite missvisande....Man skulle kunna tro något annat...

Tips: Titta och lyssna på touch-prylen innan du tänker vidare på det.

Vulpes Argentum sa...

jag vill oxå ha en touch men jag veeeeeeeeeet inte riktigt ändå. "måste" köpa ny dator oxå o sugen på telefon...kanske lika bra med en iphone direkt?

Fanny sa...

Klart du ska ha en iPod touch :)