söndag, oktober 07, 2007

i wanted to walk through the empty streets...

Jag fortsätter klaga på min sabbade dygnsrytm som håller på att spåra ut mer och mer. Inatt kom jag hemtrillandes klockan 6 på morgonen. Av den enkla anledningen att jag jobbade på Helsingkronas balsexa på AF-Borgen igår. På nåt sätt lyckades vi servera 300 pers fyllemat i form av pytt i panna. Det var rätt poppis. Sen tog det sin lilla tid att städa, plocka undan bord och stapla stolar. Och diska.


Det var med andra ord inte jättesuperkul att bli väckt av att telefonen strax efter elva i morse. Jag har kompenserat med en timmes eftermiddagssömn och långpromenad runt rural Lund. Kvällen har bestått av massa sitta-i-kökssoffan-och-umgås, i ett oerhört lugnt tempo som passar mig alldeles ypperligt en dag som denna.

Inga kommentarer: