lördag, oktober 27, 2007

Frontin'

När jag är full har jag en fascinerande förmåga att lägga ifrån mig mina ägodelar på de mest otippade ställena. Jag håller blint fast vid plånbok, mobil och till och med kamera under en hel utekväll, bara för att, i samm ögonblick som jag kommer hem, förlägga saker. Efter förra helgens eskapader letade jag i tio minuter efter mina nycklar - för att hitta dem längst upp i bokhyllan. I samma veva tappade jag också bort mina fingervantar - som jag vet att jag hade på mig på hemvägen. Den här gången är det digitalkameran som är helt otippat jätteborta.

Men hey - jag hittade fingervantarna nu när jag återigen vände upp och ner på rummet. Alltid nåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kolla kylskåpet;)
kramar

# 72 Mårten sa...

Pauline

Tur för dig att du bara bor på typ 20 kvm. Men i ditt försvar står det i din profil något om närsynt, lättlurad och vilsen.

Kan ha något med det att göra?!?!

Studera på nu bara, för det gjorde inte jag!!

Må väl//från Smålandsstenar.