onsdag, oktober 24, 2007

Songbird.

Ibland får jag jobbiga kedjemail. Den här gången passar jag på att återanvända till en sån där lista där ni får reda på saker ni inte visste att ni ville veta om mig ;) Jag har tagit mig friheten att gallra lite bland frågorna. Bara för att jag kan. Mohaha!

1. VAD HETER DU?
Pauline

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Ehm... Rosa pyjamasbyxor. Med snobben på. Och, ähm... Hjärtan.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Igår kväll var jag på nationsmöte på Krischan. Klantig som jag är lyckades jag dock glömma mitt studentleg och fick inte rösta mer än när ett "ja" rungade genom Gillis.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
tre små ytte-pytteyoghutar.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Här inne? Runt 20 grader... Ute är det något kallare, men typ stjärnklart eller nåt sånt.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Eric.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Beror ju helt på i vilket sammanhang. Humm... Jag hoppas att det är personer av det motsatta könet som avses, och inget annat?

10. HUR MÅR DU IDAG?
Allmänt jätteseg. Lite ont i kroppen också.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Mineralvatten. Och Nettos apelsinjuice, den i den stora blå tetran.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
Oh, how about a Sex on the Beach? ;)

13. FAVORITSPORT?
Jag har blivit lite sugen på att spela fotboll igen... Vad gäller att titta på sport så är jag en sucker för udda sporter som fäktning, bowling, simhopp och konståkning (på skridskor).

14. HÅRFÄRG?
Brunt.

15. ÖGONFÄRG?
Typ gröngråblåbruna. Med nån slags guldig stänk i. Tror jag.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Båda är rätt trevligt, med rätt sällskap.

17. SYSKON
Ett helt och två halva :)

18. FAVORITMÅNAD?
Juni.

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Black Sheep. And oh, that one was a blast!.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Svårt att säga... Den här veckan helt klart lördag, för då är det dags att förmanna på Refuge igen!

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Jag har ju ingen skam i kroppen... Gillar jag nån så frågar jag om den personen har lust att hitta på nåt. Varför gå och vänta på att nån annan ska få tummen ur, liksom :

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Det kan vara rätt trevligt att bara kramas ibland... När det liksom blir inflation i kyssar.

32. HUR BOR DU?
På 20 kvadrat i världens bästa korridor.

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Mest kurslitteratur för närvarande. Och inte ens det tillräckligt...

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Just nu använder jag mig av något slags halvviktigt papper från Telia.

35. FAVORITSPEL?
Jag återupptäckte Carcassonne i söndags... Annars lobbas det stenhårt för Monopol - Sverigevarianten. Passa på att rösta lite på Lund, vetja!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nä... Det är ju typ jätteonödigt.

38. ÄR DU ROMANTISK?
Inte just nu. Jag är fortfarande lite bitter.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja, i det stora hela. Inte lika lycklig som typ i förra veckan, men ändå.

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Plugga en massa. Och sitta på PiL-expen. Utan att vara bakfull, för en gångs skull!

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
21.46

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe har du lirat i SGOIF?? Jag var hjälptränare där en halv säsong när dom startade ett flicklag...

Pauline sa...

kent: jomen. damlaget, flera år till och med... främst på avbytarbänken, ska tilläggas ;)

Anonym sa...

Där ser man =) På min tid fanns det inget damlag iofs.