måndag, november 05, 2007

Where does the good go?

För första gången på hyfsat länge är jag på väg till skolan igen - jag gör den klassiska tabben med att stanna hamma och plugga ytterst ineffektivt när jag skulle kunna gå på workshops som faktiskt kommer hjälpa inför tentorna. So that's what I'll do today.

I övrigt så har det varit en bra helg med husfest på Krischan i lördags. Temat på 3Norr var "Medeltiden", och som den fjant jag är gick jag som hovarr i egenhändigt sydd hovnarrsmössa. Festen var sjukt lyckad - först mingel och sittning på respektive korridor och sen rundgång på huset med mer alkohol än man borde hälla i sig. Duktig som jag är ställde jag bort de flesta drinkarna (särskilt den som bestod av vodka och c-vitaminbrus) och undgick därmed den värsta karatefyllan. Bilder finns i vanlig ordning på facebook - där ligger dom bra.

Förr eller senare ska jag lära mig att man ska sluta när man är på topp - allt annat brukar resultera i att man ägnar alldeles för mycket tid åt att leka tänk-om-leken. Det ska jag sluta med. Hey, det är nyår snart. Jag har några löften på lager ;)

look me in the eye and tell me
you don't find
me
attractive.

1 kommentar:

Anonym sa...

Karatefyllor är underskattade ;)