lördag, oktober 13, 2007

Tough Living

Vi kan väl kalla gårdagen för ett fuktigt äventyr. Efter förfest på Kämnärsrätten och gratis bussresa blev det utgång på Krischan. Eller, jag ägnade större delen av tiden åt att springa runt på huset - umgås med folk och ramla in i saker och sånt. Men det var en rolig kväll, som iofs slutade med viss ångest och ett långt terapisamtal på hemvägen.

Jag har liksom slutat dansa när jag går ut. Mestadels eftersom jag hänger på Krischan och då per automatik umgås med folk istället för att shaka loss. Å andra sidan blev jag akut sprättig i fötterna när jag förmannade på Refuge sist - vilket ju inte heller är helt optimalt.

Ikväll däremot blir det tacosmiddag. Det talas också om förfest. Och utgång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, vad gjorde du då? Var det DU som blev "påkommen" igår?

Pauline sa...

linda: "påkommen" med vadå? i övrigt så är jag generellt oskyldig till alla anklagelser. typ alltid.

Anonym sa...

Då var det nog inte du... Var något rykte om bilder på några som blev påkommna på Krischan och när du skrev viss ångest så.....

Pauline sa...

linda: nix, definitely inte jag. själv led jag bara av den typen av ångest som alltid uppstår när man druckit en massa alkohol och inser att man varit allmänt dryg mot allt och alla under kvällen. så - inte så farligt :)