lördag, juni 16, 2007

Studentafton med Will Ferrell

Lund är inte helt dött än. Visst finns här folk kvar. Massa folk till och med. Bevisligen. Och jag vet också var de var igår kväll. AF-Borgens stora sal.

Igår var det alltså dags för studentafton med Will Ferrell, vilket jag har sett fram emot ett bra tag nu. Lyckligtvis var vi där i god tid, det var fler än vi som ville se Hollywoodstjärnan live i Lund. Det blev en riktigt rolig kväll. Ferrell inledde med att presentera sitt svenska ordförråd (hans fru är svenska), och fortsatte med att lovorda de svenska företagen som betyder så mycket utomlands. Vilket föranledde honom att ta av sig sina Guccibyxor och visa upp Björn Borgkalsongerna. Och sen fortsatte kvällen med att han inte hade några byxor på sig.

Lyckat, eller vad?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tyckte väl att jag såg dig där, men var inte säker fören nu... Och jo, lyckat som tusan var det! De bästa 100kr jag ngnsin spenderat på AF iaf.

Pauline sa...

Harald: kände du igen mig alltså? coolt. =)

Anonym sa...

Fantastisk afton, Studentafton rockar!!!!