måndag, juni 04, 2007

Sommarlovet närmar sig...

De senaste dagarnas insatser har varit många och vitt spridda. Bloggande har inte stått i fokus, då jag passar på att tillbringa lite tid med mina korridorare innan alla flyr fältet och lämnar Lund. Jag kan däremot berätta att jag har tagit mig i kragen och genomfört en del av de projekt som fått stå längre ner på prioriteringslistan under den tid som tråk-rapporten (som jag nu väljer att kalla den) har kommit lite före allt annat. Igår passade jag därför på att ladda upp de bästa och roligaste bilderna från gångna fester för framkallning, så att vi alla får lite bildbevis på hur underbar den gångna terminen har varit.

(mer om mitt första år i Lund i ett senare inlägg, som än så länge bara befinner sig i planeringsstadiet)

Idag har jag även gjort ett litet ryck gällande min dator, och passat på att bränna ut alla viktiga dokument samt alla bilder på skiva. Detta eftersom min dator inte har varit helt samarbetsvillig i alla lägen den senaste tiden. Tids nog hoppas jag även hitta någon som kan formatera om min hårddisk. Någon som känner sig manad? ;)

Imorgon är det så dags för vårt slutseminarium, och därmed sista skoldagen. Med anledning av detta håller jag på att läsa igenom alla andras tråk-rapporter (av vilka några är riktigt intressanta, ska tilläggas!). Den senaste i raden var dock allt annat än trevlig läsning, då författarna inte verkat engagerat sig så värst mycket i varken grammatik eller stavning.

Sommarlovet närmar sig förresten, mina vänner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sommarlov?? Kan man äta det?

Anonym sa...

Formatera om = tömma på innehåll. Är du säker på att du inte vill ha någon som installerar om den istället kanske? ;)

Pauline sa...

kent: hehehehe ;)

anonym: tömma på innehåll, ja. eftersom jag skulle vilja bli av med allt skräp som jag misstänker ligger på hårddisken. att man sen installerar om den efter det känns rätt självklart.