måndag, juni 18, 2007

Dagens måndagsfråga.

Kommentarerna här står inte i proportion till antalet besökare som hittar hit enligt statcountern. För att få reda på vem ni är kommer här dagens måndagsfråga. Om ni sen känner för att förklara svaret är det bara kul. Okej?


Vem är du?
En av dina bästa vänner
En av dina värsta fiender
Bekant - av typen kursare, kollega, fellow bloggare osv
Hittade hit via Sydsvenskan
Öh, jag känner inte dig alls
Jag är din stalker
Annat.
Free polls from Pollhost.com

8 kommentarer:

Anonym sa...

Va f*n, jag som trodde jag var ensam stalker ;p

Yogamamma sa...

Haha, KUL inlägg. Och jag hänger ju faktiskt här ibland. Mer nu än tidigare. För nu börjar jag som sagt vidga mammabubblan lite :)

Pauline sa...

kent: haha, jag verkar ha TRE stalkers allaredan. vet inte om jag ska vara glad eller oroad ;)

act as if: ja, så mycket barnprat är det ju inte här, och lika glad är jag för det :) *vinkar lite*

Anonym sa...

Va, fyra stalkers? Jag är ju professionell stalker... Har du kollat de andras status? Du måste helt klart ha en officiell stalker. Sen får de andra vara wannabees.

Pauline sa...

andreas: jag har inte kollat de andras status, måste jag säga... utgår från att man tar det hela seriöst om man klickar i "stalker"-rutan ;)

Lilla fröken negativ sa...

Jag hittade ju visserligen din blogg via sydsvenskan, men numera ser jag nog mig själv som en fellow bloggare! :) Ha en bra dag!

Anonym sa...

Eftersom jag redan har ett jobb så har jag inte tid att "stalka" dig dygnet runt ;p

Anonym sa...

Va, har du fyra stalkers varav en är "professionell"?? Tänk så populär du blivit... :) Undrar ifall professionell stalker är någon som andra, som inte har tid, outsource:ar till.... Kanske finns en marknad för det i dagens stressiga samhälle där man inte ens orkar stalka själv.....
(skrivit i väntan på ett försenat plan på Heathrow - tur man har en dator med sig...)