onsdag, december 31, 2008

Årssammanfattning 2008, Del II

April började med en tjänstemannafest på Kina-tema och upptäckten att alla killar visst är likadana. Sen var det en hektisk vecka med allt från halsfluss till arbetsmarknadsdag till sittning. Maria fick barn och jag var bitter (inte över barnafödande, naturligtvis), och sen var det valborg och jag förmannade för klubben på Krischan på kvällen där.

I maj var jag också bitter, men inte hela tiden för stundtals var det fantastiskt vackert väder. Och sen var det tandem - vilket var awesome - och jag spontantatuerade mig en tisdag i Malmö.

Juni var en bra månad, däremot. Det började med sol-och-bad i Lomma och fortsatte med Billie the Visions releasefest på KB. Det kollades på fotbolls-EM och så åkte jag hem en sväng för att åka Småland runt på utbildning med turistbyrån. På midsommar fyllde jag 22 och passade på att fira med nära och kära samt nya och främmande. Det blev en golden kväll med god mat, nya bekantskaper och ett parti hela-havet-stormar folk sent kommer glömma. Sen åkte jag hem till Småland, och flyttade till vandrarhem i Värnamo för att jobba på turistbyrån ännu en sommar.

Inga kommentarer: