tisdag, maj 13, 2008

Nytatuerad.

Idag är jag coolast i hela världen för idag hakade jag på Nora och Zabina till Malmö och House of Pain för att kolla hur dom har det där. Och medan de velade och bläddrade i pärmar och sånt bestämde jag mig. Nu har jag forty-two intatuerat på insidan av ena ankeln.


Fort gick det också. Jag hann knappt nynna på refrängen till Kärlekens Hus mer än tre gånger, fundera ut en tuff Fejsbookstatus och börja fundera över huruvida jag skulle säga till honom att det gjorde lite ont, det där med att dra en tatueringsnål över hälsenan.

Så var han klar.

Ny raggningsreplik: vill du med hem och kolla på min tatuering? Hähähä.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt, men varför just 42?

Pauline sa...

fanny: svaret på den stora frågan om livet, universum och allting. kan du inte din populärkultur?

Anonym sa...

ooh, plasten väck!

vad fiiin du blev.

Pauline sa...

tack nora :D du får titta så mycket du vill imon.




kostar en tia per titt, men annars så ;)

Anonym sa...

Nice =)

Pauline sa...

kent: taack :D

Författaren sa...

Wohoo! Båda tummarna upp!

Anonym sa...

Snyggt.
Lite besviken över att det inte blev "bakisångest" ;)
Ha det bra

Zabina sa...

awesome P! 28 maj är det min tur! Då får vi va tattoo-buddies (nora får också vara med när hennes konstverk är klart! =D)