onsdag, december 31, 2008

Årssammanfattning 2008, Del IV

Oktober började med baleftersläpp (Helsingkronas) vilket var a night to remember på så många sätt. Dagen därpå var jag mer bakis än på länge, och så var jag på valberedningsintervju. Gammelfarmor gick bort hastigt och plötsligt och vi åkte till Tyskland på begravning. Sen var det inflyttningsfest och den långa väntan på nationsmötet slutade med att jag blev vald till PQS den 23 oktober. Sedan kulminerade månaden i en hejdundrande tjänstemannafest.

I november började jag praoa med Nisse samtidigt som jag försökte hinna med allt som skulle göras till skolan. Det var husfest och jag gjorde lite dumheter, och så var det spääx och sen pqo och det var allt som allt en helt okej månad.

December började med KK-fest och sen var det valsexa vilket slutade med ännu dummare dumheter. Lyckligtvis träffade jag Justina och Susanne i Köpenhamn samma helg. Helgen efter var det Luccegasque i Uppsala och julfest på Krischan. Jag försummade skolan ännu mer, och jobbade hårt med att komma in pqs-jobbet. Julen firades i Smålandsstenar med familjen och när jag kom hem till Lund igen var det dags för den alternativa husfesten (which was a great success). Och nu är det nyårsafton.

Det var det året. Det ska bli spännande att se hur nästa år blir. Gott nytt på er!

Inga kommentarer: