fredag, december 26, 2008

Årssammanfattning 2008 - Del 1

Istället för att göra ingenting alternativt stoppa i sig julmatsrester hela tiden inser jag att det börjar bli dags för en sammanfattning av året. Traditionsenligt i 4 delar. Håll till godo.

Januari ägnade jag åt att vara bitter, verkar det som. Mycket filmtittande och kasst väder och sen drog vårterminen igång med fortsättningskursen i engelska.

I februari var det Refuge, och hela månaden kännetcknades av någon slags pre-bal-yra. Överlag var det mycket nationsgrejs, eftersom jag var med på hälsningsgille och alkoholutbildning och novischfest och lite allt möjligt. Jag rymde iväg till Göteborg i två dar och det var mellanstadiedisco och så var det Hasselhoff-fasination med Nora.

Mars var nån slags våryra som började med en bal på borgen och slutade med en förmannaresa. Däremellan var det sittningar på Blekingska, VGs och Krischan - och en trip till Ystad. Och så träffade jag en grabb hela månaden, som jag trodde kunde vara bra för mig.

Inga kommentarer: