onsdag, december 31, 2008

Årssammanfattning 2008, Del III

Juli fortsatte i samma fina anda. Jag jobbade intensivt, mycket och bitvis som enda vuxna på stället. Det började med en underbar tisdag till onsdag med Skånebesök och fortsatte med att Malin och Nora var och hälsade på i Småland. Inte-så-bra var den där dagen med fruktansvärd ryggskott och en jättejättedålig dag på jobbet.

Augusti påbörjades i Västerås av alla ställen, vilket var ofantligt trevligt på alla sätt och vis (förutom viss bowlingrelaterad träningsvärk och den långa, långa vägen hem). Jag tentade litteraturhistoria och det var malmöfestival och finbesök av nån jag faktiskt började gilla allt mer. Och sen drog skolan lite smått igång.

September började med en intensiv vecka av skola-nollning-flytt till Krischan. Nationsmässigt var det förmannaresa och förmannadag och klubb och sånt. Och så, just när jag trodde att nånting hade potential att bli riktigt bra så bröt jag lilltån och allting blev bara jobbigt.

Inga kommentarer: