onsdag, april 02, 2008

Eller så är det bara solen.

Nu är jag sådär trött igen. Sovit alldeles för många timmar av det här dygnet. Skärpning på den fronten. Dessutom har jag fått linsförbud av min optiker (alltså, kontaktlinsförbud) så egentligen vill jag ha nya glasögon NU. En vecka ska jag nog klara mig, i vilket fall. Lyckat besök på bibblo idag också, så nu jäklar har det lästs på om bibeln.

Nog ska jag lyckas klämma ur mig en uppsats till. Till på fredag.


Solen skiner i vilket fall, solbrillor har åkt fram, cykeln är färdiglagad imorgon, det är vackert väder ute och jag är sådär lagom smålycklig. Som man bara blir när man vågar tro på det faktum att pojkar kanske inte är så dumma som jag har trott hela vintern.


Eller så är det bara solen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har fröken missköt sina ögon på sistone? Inte alls bra...

Pauline sa...

anders: tydligen så har jag det... men men, det ska nog gå över.