måndag, april 14, 2008

Klättra på väggarna.

Jag ligger fortfarande hemma och sjukar, men börjar klättra lite smått på väggarna. Sådär som man blir när man teoretiskt sett fortfarande är sjuk, men mår lite för bra för att det ska kännas helt okej att göra något annat än att vara hemma och tycka synd om sig själv. Jag roar mig med att göra hemmaarbete och nu är våruppfräschning av bloggen klar i alla fall.

Det ska tilläggas att jag blir lite smått imponerad över hur många bilder på mig som verkar cirkulera på internet. Inte så konstigt, iofs - de flesta har jag själv lagt upp på diverse håll och kanter. För er som är intresserade av dom i headern så är det i tur och ordning:

1 - från korridorsfesten på temat mellanstadie vi hade här tidigare i våras. Med blåbärsläsk och tofsar i håret, som sig bör. Nr 2 kommer från någon gång i höstas, då jag skulle prova Fredriks vintermössa. Bild 3 är en sån där egobild jag tog i somras (då när jag hade min locka-håret-fas, hur hittade du den bilden, Fun?) och nr 4, den där som ser lite galen ut, är från höstens husfest på Krischan då jag agerade nån slags gycklare. Temat var medeltiden, obviously. Den sista bilden är tagen i köket på Lillsjödal studentgård, där vi var på förmannaresa i höstas.

En fin sammanfattning på det senaste året, med andra ord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snodde alla från Facebook. :P
Verkade ju bli en bra blandning iaf. Skoj :)