söndag, april 13, 2008

Inside out.

Jag har legat och pendlat mellan gud-jag-är-så-sjuk och jo-jag-mår-ändå-okej. Jag har världens mesigaste halsfluss, med andra ord. Svullen i halsen och ont av att svälja (har inte ätit spec mycket det senaste dygnet, inte ens nutellamackor vill sig riktigt), men febern är ovanligt låg för att vara jag (som, när jag väl blir sjuk, gör det ordentligt och ligger med 39 graders i några dagar. Because I can, liksom). Känner mig mest bara småhängig och trött, men antar att man borde ta det för vad det är och vila ordentligt.

Nu utsida har jag fått också! Eller, inte jag, men bloggen. Och vi har Fun att tacka för det. Värsta bra gjort! Nu ska jag bara klura ut hur jag får den där sista randen att försvinna.

Humm humm.

2 kommentarer:

Författaren sa...

Superfräscht! Nu fick ju jag världens sug på att göra om min blogg. Tur man har plugg att undvika och så.

Anonym sa...

den är borta, ooo, den är borta!

bravo!